Translate

lördag 13 juli 2013

Jädrar i min låda!

En skön Dansk skalle. Men målis hinner före. Eller? ©AFP/Getty Images











Jädrar i min låda vad kul det ÄR med fotboll!
Nu.
I Sverige.
Och bara brudar.
Kan inte bli bättre och bloggen har VAKNAT till liv.
Nu är det officiellt: Drutten & Gena är en sommarflirt.
Vi kör bara på sommaren. Men gött så.
Och nu ska vi klå Finland. Hoppas jag. Vi ska inte ta något för givet.
Sköna sköna Spanien slog ju favoriterna England och vad som helst kan hända...
Spanien-England var för övrigt i en ljuvlig match som jag själv tyvärr mest såg repriser av på grund av våra småtroll (ja – pluralis; vi har förökat oss och har numera en till, en liten I). Men sista sekunderna såg jag. 2-2. Och så fick Putellas in det avgörande segermålet på tilläggstid. Vi snackar sekunder. Ja ni som såg vet ju. Bättre blir det inte.

Eller blir det det i kväll? Avspark NU. Vi ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar